Denne aktiviteten har FANTASTISKE anmeldelser
Umiddelbar bekreftelse
Fra
356 kr 324 kr
Ingen skjulte avgifter
  • Bestillingen din blir bekreftet øyeblikkelig

Oversikt

Føl at du er på et TV-program med denne private trivia-økten i omtrent 75 minutter i Marseille. Nyt Quiz Room, en ny oppslukende quiz der grupper av venner og familie kan ha det gøy og utfordre hverandre med morsomme og originale spørsmål. Kom og spill på dette TV-apparatet med gruppen din på minst 4 personer og lev en intens og tilgjengelig opplevelse for alle aldre.

Test ferdighetene dine i Quiz-rommet og svar på en rekke spørsmål om musikk, filmer, serier, sport og mye mer. Quiz-emner spenner fra å fullføre sangtekster, identifisere filmscener og til og med å finne en by på et kart.

• Gå inn i de første oppslukende quizrommene med denne private triviaøkten på omtrent 75 minutter i Marseille.
  • Føl at du er på et TV-apparat med gruppen din på minst 4 personer.
  • Utfordre venner eller familie med morsomme og originale spørsmål om populærkultur.
  • Nyt denne unike opplevelsen tilgjengelig for alle aldre.

Dette er inkludert

• Privat trivia-spilløkt i Quiz-rommet i Marseille.
  • Komplett oppslukende spill på omtrent 1 time og 15 minutter.
  • Egendefinerte spørsmål (valgfritt)

Velg deltakere og dato

Hva du kan forvente

Tilbring timer med å le med venner eller familie under denne private trivia-økten i Marseille. Gå inn i rommene i denne nye oppslukende quizen og svar på en rekke varierte spørsmål i omtrent 1 time og 15 minutter som er tilgjengelig for alle. Test ferdighetene og kunnskapene dine i Quiz-rommet som om du var på et TV-program, eller benytt anledningen til å sette en felle for klassekameratene dine.

Denne private opplevelsen er for både klassenerder og kjemper. Under denne konkurransen vil du bli forvirret mens en av dine mest lekne følgesvenner prøver å sette deg opp. Denne opplevelsen er 100 % personlig , både spørsmålene og spillene vil bli tilpasset gruppens alder og kulturelle problemer. Hvis det er en spesiell begivenhet som en bursdag, brudeshow eller teambuilding, kan du integrere dine egne spørsmål for en enda mer unik opplevelse.

Spillet vil bestå av å svare på et stort antall varierte spørsmål om populærkultur som spenner fra musikk, filmer, serier, sport, geografi, historie og mange flere. Du og følgesvennene dine må fullføre teksten til en sang, identifisere filmen ved en scene, gjenkjenne de berømte på et bilde fra barndommen eller til og med finne en by på verdenskartet.

Ha det gøy på dette TV-apparatet med vennene dine, og nyt forskjellige jokere til din disposisjon i hver runde med spørsmål. Reglene er enkle, analyser motstanderne dine for å destabilisere dem i rett øyeblikk eller dra nytte av deres riktige svar for å få poeng. Nyt dette spillet hvor alt kan endre seg og vinne konkurransen mellom latter og latter.

Anmeldelser

4.5
· 1467 Anmeldelser