Mottakelse av billetter
Når vil jeg motta billettene mine?
Avhengig av billettypen din kan du motta dem umiddelbart etter at du har fullført kjøpet ditt eller så sent som samme dag som arrangementet, noe som vanligvis skjer med billetter med høy etterspørsel. Vi forstår at dette kan være ubeleilig, men vi garanterer at du vil få billettene dine i tide slik at du kommer inn på arrangementet uten problemer.
Må jeg skrive ut billettene mine?
Hvis billettene dine ser ut som eksemplet nedenfor, trenger du ikke å skrive dem ut. Bare vis dem frem på smarttelefonen.
Dersom billettene dine ser mer ut som følgende eksempel, anbefaler vi at du skriver dem ut.
Hvor kan jeg skrive ut billettene mine dersom jeg allerede har kommet frem til destinasjonen min?
Dersom du har mottatt billetter i PDF-format når du allerede er på tur, trenger du ikke å bekymre deg. Som oftest kan hotellbetjeningen skrive ut billettene for deg, men om du vil skrive ut billettene dine selv, trenger du bare å finne en kopibutikk nær arrangementsstedet eller stedet der du overnatter. Det finnes dusinvis av slike butikker i en hvilken som helst by. Uansett tilfelle, dersom du noensinne har problemer, kan du bare ta kontakt med oss, og vår representant vil hjelpe deg med å finne den beste måten å skrive ut billettene dine på.
Jeg har fortsatt spørsmål. Hva kan jeg gjøre?
Våre representanter hjelper deg gjerne når som helst via vår e-postadresse contact@hellotickets.com
Avbestillinger
Hva er reglene for avbestilling?
Billettene våre kan dessverre ikke avbestilles da leverandørene ikke tillater avbestillinger. Har du likevel et problem, vennligst skriv til oss på contact@hellotickets.com, og vår representant vil gå over din spesifikke situasjon.
Utsettelser og endringer i datoen for arrangementet
Hvis arrangementet blir utsatt eller datoen blir endret, vil billettene dine være gyldige for den nye datoen. I disse spesielle tilfellene vil det ikke være mulig å kansellere billettene dine, ettersom arrangørene av arrangementet forstår at arrangementet fortsatt vil finne sted.
Avbestilling av arrangementet
Dersom arrangementet avlyses og ikke flyttes, vil du få hele kjøpesummen for billettene refundert. Hvis arrangementet ditt er kansellert, kan du sende en e-post til contact@hellotickets.com så hjelper vi deg gjerne. Vær oppmerksom på at refusjonen ikke kan bli utført umiddelbart etter kanselleringen av arrangementet, siden den vil bli utstedt av internasjonale tilbydere. Du vil motta refusjonen din når Hello Ticket har mottatt tilsvarende beløp fra leverandøren av nevnte kansellerte arrangement.
Dersom kanselleringen av arrangementet skyldes en årsak knyttet til force majeure som ikke direkte kan knyttes til Hellotickets, forbeholder Hellotickets seg retten til ikke å tilbakebetale gebyrene og merkostnadene som er spesifisert på betalingstidspunktet.
Billettyper
I hvilket format blir billettene sendt?
Du kan motta forskjellige billettyper avhengig av leverandør og type arrangement. Vennligst se nøye over og les bekreftelseseposten for å forstå hvilken type billetter du har og om de må skrives ut eller ikke.
PDF-billetter
Noen ganger vil du få tilsendt en enkel PDF-fil via epost som du må skrive ut for å få tilgang til arrangementet.
Mobilbilletter
Mobilbilletter kan enkelt vises frem på din smarttelefon. Du vil motta en e-post med en QR-kode; vis den frem og nyt opplevelsen!
Kupong
Av og til, når du fullfører kjøpet ditt, vil du motta en kode som du kan innløse mot billettene dine i billettkontoret på arrangementsdagen. I slike tilfeller er det viktig at du tar med deg ID-en du brukte for å kjøpe billettene, slik at du kan få dem utlevert.
Reservasjonsprosess
Hvordan fungerer reservasjoner?
Det beste ved Hellotickets er at alt er veldig enkelt å bruke, så du trenger ikke å bruke mye tid foran skjermen for å få billettene dine. Bare søk etter dato, en by eller et spesifikt arrangement, og velg den prisen som passer budsjettet ditt best. Deretter vil vi stille deg noen spørsmål, og så fortsetter du til utsjekkingen der du legger inn kredittkortinformasjonen din og kan se oppsummeringen av kjøpet ditt (vennligst se nøye over dem for å forsikre deg om at det ikke kommer noen overraskelser!).
Når vil jeg motta en bekreftelsesepost?
Så snart du har foretatt en reservasjon, vennligst sjekk innboksen din for å sikre deg at du har mottatt en epost fra oss med kjøpsdetaljene og instruksjoner om hvordan du mottar billettene dine. Eposten er et bevis på at alt har fungert riktig, slik at du kan være sikker på at kjøpet ditt er fullført.
Jeg ser ikke bekreftelseseposten
Dersom du ennå ikke har mottatt bekreftelseseposten etter noen minutter, vennligst sjekk søppelpostmappen din. Dersom eposten ikke ligger der heller, vennligst skriv til oss på contact@hellotickets.com slik at vi kan hjelpe.
Er betalingen min sikker?
Vi samarbeider med en betalingsplattform som garanterer at betalingen din er fullstendig trygg og sikker.
Hvorfor er prisen jeg ser ved utsjekkingen, forskjellig fra den jeg så tidligere?
Den første prisen du ser på skjermen, inkluderer ikke gebyret vårt, som vises når du går videre til betalingsvinduet. Vi setter deg i kontakt med titalls billettleverandører i forskjellige land og jobber hardt for å sikre at du får den beste opplevelsen både før, under og etter kjøpet, helt frem til inngangsdørene. Denne provisjonen er det vi mottar for arbeidet vårt. Vi setter pris på at du stoler på oss og velger Hellotickets for en sømløs opplevelse!
Hvorfor er prisen som står på billetten, forskjellig fra prisen jeg betalte?
Prisene er bestemt av billettleverandørene, og Hellotickets har ikke mulighet til å endre prisene de har bestemt. På grunn av dette kan en billettleverandør endre hvor mye de tar betalt avhengig av forespørselen for et spesifikt arrangement.
Om kjøpet mitt
Inntil hvilken alder får barn komme inn gratis?
Det avhenger av en bestemt hendelse. Har du et spørsmål, vennligst skriv direkte til contact@hellotickets.com for å få vite detaljene.
Er billettene sammen?
Når du kjøper billetter i én og samme transaksjon, sørger vi alltid for at de er sammen.
Hvorfor står det en annens navn på billettene mine?
Noen billetter for sportsarrangementer kommer fra personer med sesongbilletter som ikke kan komme på et spesifikt arrangement og legger billettene sine ut for salg. Det er derfor navnet til en abonnent kan stå på billettene. Dette er helt vanlig og er ingen grunn til bekymring, da du ikke vil ha noe problem med å slippe inn på arrangementet.
Vi er en stor gruppe. Hva skal vi gjøre for å kjøpe billettene våre?
Dersom dere reiser i en stor gruppe, vennligst skriv til oss på contact@hellotickets.com. Vi hjelper deg gjerne med å sikre deg de beste billettene.